Sityi, konzolokon verekedõs játékból van a LEGKEVESEBB. Tudom, példaként mondtad, de a PC-sek pont ezt nem tudják elképzelni, hogy konzolon mennyi az értelmes, nem összedobott, rendes történettel és karakter kidolgozással szereplõ játék. Amit kaptatok, a Metal Gear Solid, vagy a Silent Hill, azok csak ezeknek a mûfajoknak a csúcsa (mint a jéghegy, tudod). Pl. vannak olyan mech gamék, amik letiporják a PC-s Mechwarriorokat.
Több az RTS, igaz, de ebbõl 2 játszható és eredeti, a többi ezeknek a több - kevesebb sikerel módosított klónjaik. PS-PS2-n a Final Fantasy sorozat? A 12. résznél tart, és mindegyiknek egyedi a története, nem ugyanaz a harc és fejlõdésrendszere, legalábbis ahoz képest, hogy ennyi részt ért már meg. Ez a cikk is olyasmit próbált mondani szerintem, hogy a PC célközönsége elment a hígabb játékok irányába, de hogy ez a játékosok vagy a gyártmánytó cégek hibája, azt nem tudom. Pl. imádtam a Age of Empires-t és a warcraft / starcraftot, de a cossack már tömény unalomba fulladt. Gyüjtögetek, fejlesztek, védekezek, támadok, de ha nem lenne a dobozon a játék neve, lehetne akár egy másik játék legújabb része is. (Heroes is rulz :))