Elnézést a megkésett válaszért, de egy angol szépet idézve "RL comes first!"
Véleményezném a builded, ha meg nem sértõdsz persze, amint ellenkezõ esetben, úgy kéretik nem elolvasni az ez alatti sorokat. :)
Összességében Én sem használnám ezt a hajót taktikainak, de ki tudja egyszer talán. :) Inkább kisebb sima Escort-ot keresnék, egy Charal Escort pl nagyon jó, 5 elülsõ fegyver slottal.
Íme:
(BOFF-ok)
1. Feedback Pulse felejtõs, nem vagy képes olyan Aux power-t produkálni, amely indokolná, hogy ilyen képességgel rendelkezz, emelett I szintjén ez igen csak gyenge.
2. Tac Team II hasonló ostobaságnak tartom, révén, hogy ugyanazt tudja, mint a Tac Team I, a pajzselosztást. Igaz vannak olyan statjai, amelyek erõsebbek kettes
szintten, de ezért elpazarolni egy Beam Overload II-nek vagy egy Rapid FIre-nek a slotját igen erõsen értelmetlen.
3. Omega II, jó kis skill, tekintve, hogy sokféle stat-ot ad, ezért is szokás a III szintjén használni. Az Omega és a Rapid mindkét kombinációja közel azonos sebzést
ad, ha mindkettõ el van nyomva, habár a CD-t tekintve viszont a mostani beállításod szuperálhat, mivel a Rapid Fire-t 2x nyomod el egy Omega CD-je alatt, egyszer az
Omega-val egyszer nélküle. Tehát így is jó, de a másik mód is, mert ott meg az Omega sokkal nagyobb statot ad, védelemre, fürgesége stb.
4. Torpedo Spread helyett, Omega Torpedóhoz, Én a High Yield-et jobb párosításnak találtam, egy célpont, de nagyobb sebzés, nagyobb esély a critezésre.
5. Hazard Emitters kéne neked, hogy égési sebzést leszedhesd és töltsd a hajód hullját.
6. Engineering Team-et el kell hagyni, osztozik a TAc Team CD-jén, ergo elnyomod a Tac Team-et és kapsz 15 sec CD-t an Eng Team-eden.
7. DOFF-okból: Conn Offcier-t ajánlanék két kéket, amelyek a Tac Team idejét csökkentik, akkor elhagyhatsz egy Tac TEam-et és helyére még egy Beam Overload mehet.
(Felszerelés)
8. Full MACO Set egy taktikainak véleményem szerint felesleges, sokkal inkább Borg Deflector és Hajtómû, így a Set 2-es képessége nagy Hull healt tud adni. A MACO
pajzs maradhat, az az egyik legjobb pajzs még mindig a játékban, de amint lehet javallott, hogy egy Elite Fleet-es Resilient-et vegyél ki.
9. Warp Core téren lehetnél kissé specifikusabb is. Elég sokféle variációban van, ahogy elnézem a Wikin. De látatlanba, Én olyat vennék ki mindenképpen, ami [W->?] (?
= Engine vagy Shield) és persze [WCap]-ja legyen.
10. Field Generator-t még megondolnám, asználható volna inkább oda valami támadást vagy sebzést segítõ universal konzol is.
(Skill-fa)
11. Stealth, a hajód nem álcázható, felesleges.
12. Subsystem Repair, ha nem PvP-zni mész és nem healernek, akkor felesleges.
13. Driver Coil, kimaxolt karakternél, a Fleet objektumain és az ESD-n kívül nem fogsz olyan helyre menni, ahova csak Sector Space-ben jutnál el, amúgy is szinte
mindenhez van már Transwarp opció.Ergo: felselges.
14. Batteries, nem is raktál a hjó device-ok közé Battery-t Igaz a [?Cap]-ra hatnak a warp core-oknál, de ekkora CD mellett olyan ritka használttal, eléggé felesleges
6k pontot költeni rá.
15. Inertial Dampeners, ha nem PvP-zni mész, de még ha igen, akkor sem ér semmit 3-as szinten, és egy Taktikait a legkönnyebb általában kiütni.
16. Weapon Perf., alapból maxon lesz az energiát, plusz van EPtW-d is, meg majd egy Warp Core ami WCap-os. Így elég lesz arra 3 pont is.
17. Warp Core Eff., és Potential-ra viszont kéne adni legalább 6-ig mindkettõre, mert azok minden alrendszerhez adnak plusz energiát.
18. Hull Repair, maxra javasolt, pl a Borg Set képességére is hat.
19. mpulse Thrusters, taktikaiként, a cél, hogy mindig szembe állj a célponttal, hisz elõlrõl adod a legnyobb sebzést, tehát maxra javasolt.
20. Projectile Weapons, ha már Omeg Torpedó, akkor sebezzen is, maxra javasolt.
21. Shield Emitter és Shield Systems, mindkettõ maxra javasolt, valószínû, hogy nem fogod magad kitartani örökké, de akkor már minél hosszabban.
22. Energy Weapon Spec.-bõl jöhet le 3, 0,2%-os veszteség Crit Hit-ben és 2,5% Crit Dmg-ben.
23. Projectile Weapon Spec.-re pedig tennék még 3-at, ismételten az Omega hatékonyságát növelve, ha becritelne.
24. Electro-Plasma System-re azt az 1 pontot ráteném.
25. Számításaim szerint 6k pont marad így, amit rátennék a Warp Core Eff., és Potential-ra, illetve a Shield Pref.-ra egyet-egyet.
(Reputation)
26. Valószínû, hogy a sebzést növelõ Repu pontokra kéne rámenni, de egy igazán balancolt-hoz, ahol van egy kis passzív heal is akár, oda igényeltetik kis számítás is.