Gyorsan, ami az utolsó oldal elolvasása után eszembe jut:
Pvp-rõl azt mondták, hogy klingon vs starfleet lesz. Valószínûleg lesz rá lehetõség, hogy amolyan szimulált 'wargame' keretében saját oldalad emberkéivel is összemérd az erõdet.
A sok server vs egy server témáról egy friss videoban azt mondta az arc a kérdésre, hogy még nem döntötték el, melyik lesz. Õ az egy servert preferálná (én is), de majd kiderül.
Ezzel kapcsolatban és részben Cifu anti eve kampányához annyit, hogy valóban kicsit kinõtte az elõfizetõi tábor a rendelkezésre álló helyet és gépparkot, bár szélsõséges esetektõl eltekintve (a nagy hub-ok és környéke, illetve párszáz fõs csaták) nem nagyon szokott lag lenni. (Tudom, tapasztalat ami elhangzott, elõfordul olyan is, de nem jellemzõ).
No és akkor ehhez hozzá kell venni, hogy az eve 2003-ban indult, az akkori hardverfejlõdési tendenciákra alapozva, ezért van a szoftvernek pár olyan korlátja, amit most nagyon nehéz átlépni.
Mindezzel csak azt akarom csak mondani, hogy nyugodtan mûködhet simán az STO-ban a dolog, attól még hogy ott döcögõs.
Ráadásul itt van pár jó rp eszköz a blobok kialakulása ellen - pl ahogy írtátok, nem jellemzõ a starfleetre az óriás flották alkalmazása; és mivel a játékosok flottatisztek, simán megokolható, hogy miért nem mehet egy adott összecsapásba x-nél több ember.
De az is igaz, hogy egy star trek online-nál valószínûleg nem csak negyvenezer online emberrel kéne számolni :) Szóval azért valószínûnek tartom, hogy több szerveres megoldás lesz a járható.
( Ja, és Xbluereaper: az "erõfitoKtatás" nagyon fájt :) )