eloszor is sokat kell gyakorolni es ha eppen rossz periodusban vagy,es rossz idoket mesz,attol meg nem kell elkeseredni meg stbstb...szoval elso a gyakorlas
akkor a masik fontos dolog ugye hogy egyszerre gázt meg féket sose szabad hasznalni.
akkor a legfontosabb dolog,hogy nem csuszkaljon a gokart. nos valamikor ez elkerulhetetlen,ha hideg a palya,de akor minimalisra kell csokkenteni a csuszkalasokat. a kormanyt sose szabad rangatni..attol meg jobban csuszik az auto.maximum egy picit szabad ellenkormanyozni. a leggyorsabb akkor vagy a kanyarokban hogyha nem csuszik meg az auto,vagyis ha egy kanyariven jol be tudod venni a kanyart. az eles,szuk kanyarokat mindig ugy kell venni,hogy kicsit kitolod az auto orrat,hogy aztan nagyobb szogben tudd raforditani a kanyarra. hat ezek a legalapvetobb dolgok. de ezt ne akarjatok elsore megcsinalni egyszerre... meg kell tapasztalni milyen a gokart,a gumi,a palya homerseklete,mennyire csuszik..stb. meg kell tapasztalni hogy mennyire kepes a gokart,es csak utana kell probalgatni ezeket a dolgokat.