Hát igen ez is jellemzõ :| A Ladás õrület azért elfogadhatóbb számomra, mert tudja az ember, hogy mit várhat el egy ilyen autótól.
Nekem az a fõ problémám a Suzukival, hogy úgy állítja be az Ignist, mintha egy WRC autó lenne. Miközben van rajta 185-ös gumi (lehet, hogy csak 145-ös?), hátul merevtengelyes felfüggesztés utcai gátlókkal és rúgókkal, papírvékony kasztni, magas felépítmény, pille súly. Az egyedüli pozitívum, hogy sikerült végre hátulra is tárcsaféket rakni. Ebbe beleül az egyszeri júzer és elhiszi a Suzuki reklámdumáját, miszerint:
"Mindig is az volt az álma, hogy rali autóval járjon? Most valóra válhat! Az Ignis Sport egyenesen a ralipályákról érkezett a márkakereskedésekbe. Ez az autó a versenyautók mindig is irigyelt tulajdonságait ötvözi a személyautók kényelmével, hogy megdobogtassa minden autós szívét."
Szal júzerünk - rally fanatikus révén - azt hiszi, hogy végre egy rally autóban ül és elkezdi nyomni neki. Aztán az elsõ komolyabb kanyarban esetleg észerveszi, hogy nincs sperr diffi, az economic gumi megúszik, a hátulja elpattog az úton, miközben billen kifelé az egész kasztni stb. Jó esetben észhez tér, rossz esetbe ott marad majd az út mellett esetleg valakit/valakiket magával rántva...