Asszem arról a Fiatról volt a Totalcar honlapján egy írás. Ha nem, akkor máshol olvastam, de a leírásban a tulaj szlalomversenyekre gyúrta ki az autót és alázott vele rendesen :) Mondjuk ott az volt, hogy utcán nem nagyon használja, szal az utcai része itt dõl egy kicsit :)
Egyébként szar is az, ha nagyon sportosra csinálnak valamit. A srácnak akitõl vettem a mostani autómat, van egy 1200 ccm-es Suzuki motorja. Az 1200 ccm-bõl kihoztak 126 Le-t ami nem szar széria motortól, viszont a srác azt mondta, hogy már a kereskedõ megmondta neki amikor vette, hogy megy vele 100e km-t és utána a motornak kuka, mert széthajtódik annyi idõ alatt. És ugyanez igaz minden más alkatrészre is.
Pl. az elõzõ autómon eléggé ki voltak már a hátsó szilentek és az ültetés miatt nagyon terpesztett a 2 hátsó kerék. Többen javasolták sportszilent beszerelését, mert az helyrerakja a dolgot. Keresgéltem, de nem találtam csak német tuning cégeknél ilyet és nem nagyon akartam külföldrõl rendelni (ilyen téren fázós vagyok kicsit), viszont egy magyar szilent készítõ mûhelyre bukkantam.
Mondom a faszinak, hogy sportszilent kellene. Néz rám egy darabig, majd megkérdezi mire kell. Elmondtam neki. Erre mondja, hogy nekem nem sport szilent kell, hanem keményített szilent. Ui. a sport szilentben semmi gumi nincs, egy "sima" aluminium pogácsa szerûség. Azt mondta, hogy az pártízezer km alatt megette volna az egész futómûvemet ha azt gyári állapotban hagyom.
Bocs az offért, de ez most valahogy kijött belõlem :) Lõjetek le.