Tuti. A dologhoz tartozik egy történet is, de nem akartalak titeket ezzel traktálni, de végülis bepötyöghetem....
Szóval az egyik haverom egy Xenon izzót akart pár éve a kocsijába, sima H4-es foglalatba (nem reagál, olvasd végig!:)), és hallotta, hogy ez valahogy megoldható. Én meg láttam egy olyat kb. 3 éve, hogy Tungsram SuperBlue, és állították, hogy ugyan ez nem Xenon, de kékes a fénye. Az izzó üvegén tényleg látni egy kékes bevonatot, hát gondoltam végülis egy próbát megér. Haver jött, beraktuk, hát talán egy kicsivel fehérebb a fénye, de még lehet, hogy ez is inkább csak bele képzeltük. Közben kiderült, hogy valóban létezik ilyen H4-es Xenon szett (átalakítóval, valódi xenon izzóval), de abból a legolcsóbb is csaknem 20 rugó, annyit meg már sokalt a srác. Telt múlt az idõ, tavaly megint találkoztam valamivel: a lent említett Bosch Xenon Blue izzóval. Természetesen erre is mondtak mindent, én meg vakartam a fejem, dehát tényleg Bosch, biztos kitaláltak valamit ügyeset. Haver jött ismét, izzó berak, gyakorlatilag ugyanaz az effekt, mint a Tungsram SuperBlue esetén... Nos azonban a berakásnál egy másik, közös barátunk már megjegyezte, hogy szerinte ez nem xenon izzó, hanem valami olyasmi, mint a korábbi SuperBlue. Mikor konstatáltuk, hogy igaza lehet, a srác megnézte a Bosch dobozát, és röhögõgörcsöt kapott: Made in Hungary. Felvilágosított, hogy a tungsram rengeteg cégnek szállít izzókat, a gyártósor ugyanaz, csak az egyikre az "A" cég feliratát szitázzák, és ennek a cégnek a dobozába kerül, a másikra meg ugyanez, csak a "B" cég esete. Ezek után egymás mellé tettük a két izzót és tényleg: csak a szitázásban különböztek, az egyikre ugye Tungsram kezdetû szitázás került, a másikra Bosch, ezen kivûl még az izzó üvegének bevonata is megegyezzet...