A második tesztnél volt kis gond az első kerekek tapadásával. Vissza kell küldenem Adamraganak átnézésre, kanyarodásnál egyszerűen eltolja az orrát és kiesik a pályáról. Maxtuning féle gépeknél valamit nagyon módosíthatott, mert elment a nyomaték, romlott a gyorsulás és az első kerekek tapadása már annyira jó, hogy elkapja az egész kocsit és kiszámíthatatlanul megdobja. Nem lehet tudni mi lesz a kanyar végére a kocsi helyzete. Még a Triumphator féle svájci IS300 lett a legjobb majd 200-as driftpontjával. Nekem túl részletes a belsőnézetem, Fraps nélkül kell majd teszteljek, esetleg telefonnalé felveszem azt is :) Adamraga remélem tud vamait javítani. Ez a 60/60 kerékcsúszás arány nekem új. Vagy ő javítja ki, vagy én alakítom az enyémre de az már nem verseny :)