Sileighty a legegyszerűbb. SX fenék, Silvia orral. Vagy fordítva, de az első felállás az "eredeti". Tehát ami a képen van nálad, az az orra, de a fenek a bukólámpás S13-é. Azt már meg nem mondom, hogy gyári-e, de valami olyasmi (?).
A 180-200-240sx örök vita téma. Egy kapaszkodó:
A 180sx csak japán belpiacon volt (amennyire Én tudom), és SR20DET motorral szerelték (2.0l, turbó, ~200-220 ló). De állítólag készült belőle CA18DET blokkos változat is, és láttam is rá bizonyítékot.
A 200sx európában honos verzió, CA18DET motorral. 1.8, turbó, ~189ló. Ha itthon látsz ilyen autót, és még nem macerálták, nagy valószínűséggel CA18 van benne.
A 240sx USA piacos, ebben elég "hervadt" motor van. KA24DE a blokk becses neve. 2.4l, szívó, ~155 ló. Úgy gondolom világos, miért nem ez a verzió a legjobb alap a pályákra. :)
Szóval igazság szerint a 180sx-200sx körül lehet agyalni még sokat, és olvasni, a 240sx elég egyértelműnek tűnik számomra. Aztán ki tudja, kevertek ezek össze vissza:).
Egyébként meg ha rákeresel ezekre a szavakra, akkor talán segít valamicskét a Silvia/S13 ügyben: