Az új törésmodellrõl már sok képen láttuk, hogy elég fasza lesz (az elsõ részhez képest), de arról még nem esett szó, hogy a látvány mennyire lesz összhangban a "realitással". Az elõzõ részben sokan kritizálták, hogy bár hiába van törésmodell, az kevéssé van kihatással az autó tulajdonságaira kb. 50%-os amortizálásig.
Nos a WR2-ben már merõben más lesz a helyzet:
Nem (csak) a sérülés egész autóra vonatkozó %-os mértéke fog számítani, hanem az (is), hogy az autó mely része sérült, és ennek megfelelõ következmények várhatók.
SCHALTPUNKT = IDEÁLIS FORDULATSZÁM A VÁLTÁSHOZ
WASSERTEMP = HÜTÕVÍZ HÕFOK
KAROSSERIE = KAROSSZÉRIA
BREMSEN = FÉKEK
FAHRWERK = FUTÓMÛ
REIFEN = GUMIABRONCSOK
MOTOR = MOTOR
GETRIEBE = VÁLTÓ
Pl. ha egy frontális sérülés során megsérül a hûtõ, elõfordulhat, hogy megsütjük a motort (vagy csak ha egyszerûen szétpörgetjük, szétnitrózzuk), a versenynek vége lesz számunkra...