"A D-Link Support útmutatásának köszönhetõen sikerült újra beélesíteni a routert!
Ha valaki netalán így járna ezzel a típussal akkor itt a megoldás:
Beidézem a levél tartalmát, úgyhogy bocsi a hosszú hozzászólásért!
Elképzelhetõ, hogy nem töltõdött fel a routerre teljesen a frissebb
firmware és ennek köszönhetõ, hogy nem tudja elérni a router
adminisztrációs felületét. Abban az esetben ha ez a helyzet akkor
általában a router egy firmware recovery módba kerül ahonnan
elméletben még van lehetõség helyrehozni a routert. Kérem, próbálja
ki, hogy egy internet Explorer, vagy egy Firefox böngészõ címsorába
begépeli a 192.168.123.254 -es IP címet. Abban az esetben ha erre
megjelenik egy olyan ablak ahol egy Tallózás, és egy Upgrade gombot
lát, akkor kérem tallózza be ismét a router firmware -t, majd
kattintson az Upgrade gombra. Az Upgrade gombra kattintás után a
router visszaszámol majd újraindul és megjelenik a router
adminisztrációs felületére való belépéshez szükséges ablak. Kérem,
lépjen be a routerbe az admin felhasználói névvel és üres jelszó
mezõvel, majd folytassa a router konfigurációját.
Abban az esetben ha az Upgrade gombra kattintás után nem számol vissza
a router, hanem újra megjelenik a Tallózás és Upgrade gomb, vagy
esetleg a 192.168.123.254 -es IP cím begépelése után nem jelenik meg a
Tallózás és az Upgrade gomb, akkor a routert nem lehetséges már
helyrehozni a firmware feltöltés folytatásával. Ekkor csak az eszköz
garanciális cseréje segíthet, melyet a vásárlás helyén két évig tud
igénybevenni. Abban az esetben ha az Ön terméke már nem garanciális,
akkor csak egy új router vásárlása lehet megoldás, mivel a D-Link
termékeknek nincs márkaszervizük Magyarországon."