Az látható, hogy ennek a villanásnak nem nagyon vannak mellkéhajtásai, amelyek az eredetiben megvannak. Adhatsz hozzá, ha akarsz de ne vidd túlzásba!
A fény kezdõpontját illeszd a színész kezéhez, a végpontját pedig oda, ahová szeretnéd.
Ekkor már érezheted úgy, hogy ideje lenne megfûszerezni az egészet egy kis glow-val, de még ne tedd, mert van itt egy és más, ami a természetes fényt megkülönbözteti az Erõ Fénytõl. S hogy mit teszünk?
Létrehozunk egy másik comp-ot, és az imént elkészült elsõt beletesszük (ezt hívják nesting-nek).
Hogy a fény még ütõsebb legyen adjuk hozzá a következõt:
Effect>Distort>PS+Ripple
A Ps+Ripple NEM keverendõ össze a "mezei" Ripple-lel!
Ha ez kész itt az ideje renderelni. A renderelésnél célszerû ügyelni, hogy az Output Settings ablakban RBG+Alpha legyen beállítva, mert különben az animáció nem lesz "átlátszó".
Kezdjünk új projektet, importáljuk be az imént renderelt filmet.
A kézbõl induló fény elejénél más színt kell alkalmazni, mint a nyalábban egyéb helyen (lásd a képet az oldal tetején), mert az eleje kékes kell legyen, míg a folytatás vakítóna fehér.
Tedd az importált filmet egy comp-ba, majd duplikáld (Ctrl+D).
Rajzolj egy maszkot a kéz köré (ábra a honlpon).
A timeline-on állítsd be a Mask Feather értékét kábé 50 pixel-re.
kopírozd át ezt a maszkot a másik (az eredeti) layer-re Ctrl+C Ctrl+V-vel.
A bekopírozott mask blending mode-ját állítsd "add"-ról "substract"-ra. A MASK FEATHER ITT IS LEGYEN 50 PIXEL!!!!