Nos, azért szerintem ez egy használható játék. Bár tény lehetne ezt jobban kidolgozni, pl.: miért nincs lebontva frakciókra a hozzánk való viszonyuk? Nem egyszer csináltam, hogy amint vége egy mission-nak szépen legyaktam mindenkit a térképen. Hiába, powergaming, kell az a fránya xp.
Meg miért nem lehet kijelezni ki milyen távolságra van a másiktól? Pedig annyira egyszerû lenne. Meg miért viselkednek a gépek úgy mintha vadászgépek lennének légkörben? Ha valami egyhelyben lebeg az ûrben akkor miért nem állnak meg és mér kell 50x rárepülni? Ezeket leszámítva egész jópofa. Épp a nagy berserk invázióban vagyok, elég sokat ér a laserük. Nagy üzlet leírtani pár tucatot.
Ja, az ai produkál dolgokat. Egyszer megálltam tök közel egy stationhoz, majd elindultam valahova. Erre mindig beleakadt az anyahajó, majd addig sebzõdött amíg föl nem robbant. Másik eset: a vadászosztagom szépen meglapul egy uss bázis mellett hogy majd legyakja a rakétás vasászokat közelrõl ha odaérnek. De mire kiadnám a parancsot õk már nem tudtak elrepülni mert mindig beleakadtak a station valami kiálló részébe.
De mindezek ellenére valami mindig odaültet pár küldetés erejéig, szal én ajánlom. Amúgy kicsit könnyû, már sajnálom a normál fokozaton kezdést. Az eleje nehéz, de most teljes squad, sok pénz, fejlett cuccok, meg a piloták extraképességei pl.: a luck az nagyon durva. Már csak a 3. generációs gépekre várok :)