Pl. a DOOM3 egy tök olyan progi, ami full kihasználja a GF4-et (nem MX).
Pl. nekem GF4 Ti 4200 van (ez igaz). Rátettem a Doom3-at. Felraktam 1024*768@32bit azonbelül Ultra-ra (bent a game-ban). Kiléptem...be az egyik cfg-be (vagy ini volt? - nem tom nem vagyok nagy gamer, ezeket nem jegyzem meg) át átírtam az anizotróp szûrés beállítását...8-ról 0-ra, mert ugye köztudottam ez a gyengée a kártyának az AA mellett. Nos, ezekután olyan szépen szaladt, hogy majd lefolyt a képernyõrõl.
Ergó: Doom3 egy nagy átb@szás, amit a marketing szült, és az is fog eltemetni.
Ellentétben ott a Commanche4. Na az egy ízig-vérig DX8 gém. Milyen szépen kihasználja a GF3 és 4et. Tehát jelent meg ilyen játék.
Ez hülye vita.
Ott a hiperszuper MAC, azt mi használja ki? A szövegszerkesztõ?:DDD
Laci: miben tud többet? Konkrétumok érdekelnek, nem holmi kisebb-nagyobb gigahertzek meg mittoménmi. Mint Amero is elmondta, a MAC-esek csak tagadni próbálják, hogy bármi közük lenne a PC-hez, pedig tök ugyanaz (szinte! - a hardverelemekre gondolok). Dzsunka szar, csak egy szépen csillogó házban. Pl. a FireWire Apple szülemény, míg az USB2 meg huhh most nem is tudom hirtelen, de talán Intel (???). Mégis létezik MAC-en. Akkor csak nem lehet olyan szar, ami PC.