köszi, azóta már megtaláltam és végigvittem a gémet. konklúzió: egy nagyon jó szinvonalas játék volt, de sajnos még várni kellett volna a megjelenéssel egy kicsit. sok olyan apró hiba maradt benne, ami csúnyán leront egy ilyen játékot. ha ezek nincsenek akkor olyat is üthetett volna mint annak idején a max payne.pl:
a halálfejes embléma a phantom koppintása, bát a marveles fiúk csak jobban tudják, bár ez a legkisebb gond.az irányítás még nem teljesen kiforrott, egyetlen tárgyra sem lehetett felugrani/átugrani mint a maxiban, pedig az a régebbi. talán beletehették volna már egy ilyen játékba, hogy a soft bútorokon át lehet lõni, eléggé rossz mikor vki megbújik egy bõrkanapé vagy ult mötött, és egy egy szövet vagy egy lécdarab állítja meg a golyót.a célzásnál jó ötlet hogy eléggé nagy a szórás, így nehezebb a játék, nem lehet kvékezni és pillanatok allatt darálthúst csinálni mindenkibõl, viszont talán nem olyan áron hogy szinte lehetetlen normálisan célozni, mire becélzok vkit visszabújik a sarok mögé. ez hogy bújkálnak és kikilõnek viszont õrült jó újítás, egész intelligens az ai, csoportosan támadnak, menekül némelyik ha nagyon megsebesül, ha kezét találod kiejtheti a fegyvert, majd ha mással foglalkozol egy darabig, újra felkap egyet a földrõl. sztem az egyensúlyt nem tudták eltaláni a ellenfelek golyóállósága terén, a mi sebesülésünk és a célzási képesség között. kurvára idegesítõ tudott lenni a vége felé amikor egyegy szürke vagy fehér páncélos japcsiba egész tárakat kellett belelõni hogy megdögöljön, teljesen irreális és rohadtul zavaró hogyha közben eltelálnak akkor nem tudsz lõni. persze ez reális, de nem úgy hogy a punisherbõl meg egész szobrot lehetne önteni ha kiszednék belõle a golyókat. inkább sebeztek volna sokkal nagyobbat az ellenfelek rajtunk, cserébe mi úgy célozhatunk mint a maxiban csak mondjuk nagyobb szórással és az ellenfeleknek sem kell ilyen sok találat. ami még nagyon zavaró volt, hogy nem igazán lehetett beállítani hogy a másodlagos fegyver egy vagy kétkézzel akarod használni. például ha kifogy a puska, akkor mindig két pisztolyt használ ha már korábban kettõ volt nála. és talán az óriáspisztolyokat mint a desert eagle és a nagycolt nem kellett volna kétpisztolyossá tenni, mert azok kétkezes fegyverek, bár megmondom õszintén azért engem is elfogott a vágy hogy két ekkora stukkerrel tüzeljek így. a gránátvetõs fegyverek viszont a játék szégyenei hogy a sima gránátot lövik, inkább ne is rakták volna bele mert undorító így. hát most így ennyi jut eszembe, de azért hozzáteszem hogy egy nagyon jó játék még így is és a rengeteg újítás igen biztató és feldobja a játékot, a helyszínek is szépek és változatosakl. talán egy peccs vagy a következõ rész