"ezt szeretném a rendezõ nevében is kikérni magamnak. a gyorsaság nem befolyásolta a színészválasztást,"
nem, rájuk a nyarat értettem.
" a fontosabb hangok pedig nem tucatemberektõl lettek "kölcsönözve", Csõre Gábor hol tucat? Dolmány Attila és Karácsonyi Zoltán hol tucat? "
csõre nagyon tucat. eszméletlen jó, akár sandler, disney vagy frodó - akár víg vagy pesti színház, de azárt tipikus szinkronhang. dolmány szerintem kisebb kaliber, de õ is tucat, szerintem, még akkor is, ha a harmadik mûszakon és az sp-n kívül nincs nagyon kommersz sorozatban.
meg azért valljuk meg, hogy csõre nem feltétlenül klenne elsõ választás az ilyen karakterre, nyilván kényszer volt, de jól megoldja, szerintem. naná, még szép:)
"leforgattam belük kb. 20 epizódott a kés/alatt-ból és állíthatom, hogy a legjobb dolog volt eddig, ami ebben a szakmában velem történt."
értem én. csak arra célzok, hogy hiába profi egy köszegi ákos, vagy a tinihangok (seszták, markovits, roatis, csondor) vagy akár fekete zoli, hol nándor vagy zsigmond tamara - akkor sem frissek.
"mit nem adnék azokért a mellékszereplõ, kisszerep- és tömeghangokért, akikkel a Master-ben volt dolgom..."
erre viszont felkaptam a fejemet. statiszta, vagy 2-3 tekercses hang, tehát "már nem, de még nem"-szerû? azt hittem az a kategória nagyjából egyenmassza, amibõl minden stúdió merít.
"te ilyen kulissza dolgokról honnan tudsz? mert tényleg 1 nap alatt kellett felvenni az elsõ 3 részt."
jók az informátoraim, de azt nem tudtam, hogy 3 rész egy nap volt a tempó, ami azért valóban durva, pláne egy heti mûsorra... (mondjuk, ha nem csõre lett volna, hanem hoznak egy ritkábban szinkronizáló hangot, akkor megnéztem volna, hogy abszolválja:)