Én nem tudom, hogy mi állt a project leállítása hátterében. Lehet, hogy ez, de az biztos, hogy sokkal gazdaságosabban üzemeltethetõ lett volna, mint a Concorde, és azt mondták, hogy lenne is rá kereslet. A Concorde után nagy kitöltetlen ûr maradt, ez is biztos.
Bitzso tudod, hogy a Sonic Cruiser lényegesenalacsonyabb sebességgel közlekedett volna, mint a Concorde (elõször éppen a hangsebesség alatti tartományt lõtték be, majd 1,25 Mach-ot utazósebességnek), és emiatt a fogyasztása is jóval alatta maradt volna annak. Az egyéb üzemeletetési költségei is jóval az alatt maradtak volna.
Tény: jelenleg nincs hangsebesség felett közlekedõ utasszállító repülõgép. A SCruiser az lett volna, és nem olyan keveset gyártottak volna belõle, mint a Concorde-ból. Az más kérdés, hogy lehet, hogy pl. a 7E7 jobban megéri nekik, és az is igaz, hogy 9.11. óta igencsak "megzuhant" a légiközlekedés, még mindig nem heverte ki.
Az is biztos, hogy a SCruiser járhatptt volna olyan útvonalakon, ahol a Concorde nem (a zaja miatt).