Bocs a hallgatásomért, de mint tudjuk, egy rendes mentõs (ez lennék én) szombat és vasárnap nappal dolgozik, nem úgy mint az a sok "buta" ember, akik ugyanezt a z idõt a családjuk társaságában múlatja el. (Bevezetõnek nem is volt rossz, amit írtam :)))
Szóval én csak most jöttem haza.
Kép (csontváz) nagyon aranyos. Már el is oroztam. Ha van még, ne fogd vissza magad, tedd bátran ide õket :)
Telefon problémára tippem: Szóval szerintem is a szoftver hiba a legvalószínûbb. Természetesen azért a telefonnal is lehetnek gondok. Mióta csinálja? Illetve volt idõszak, amikor ez hibátlanul mûködött? Ha szoftver gond, akkor valóban kéne egy frissítés rá. Ezt a Vodafonenál is kérheted. Õk mindenképp a SE. márkaszervizbe küldik majd a telefont. Ha már nem garanciális a készülék, kezdheted te is mindjárt a SE. márkaszerviznél. Én a magán beavatkozást (valami haver, esetleg a haver haverja), csak a legvégsõ esetben tudom ajánlani. Volt már rá példa, hogy a végeredmény rosszabb lett az elõzõ mûködésnél és akkor mehetsz ám reklamálni, de kinek. Nagy a valószínûsége, hogy az illetõ úgy is kidumálja, hogy ez nem a kontársága miatt történt. Aztán mehetsz beperelni, de jobb ha nem, mert úgy sincs róla videofelvételed, na anélkül meg nehéz lesz bebizonyítani, hogy az Õ keze van a dologban. Szóval ez már elég macerás.