Nem az én feladatom, de nem igazán tartom jó ötletnek.
Vegyük például a KRESZt. Amióta bevezették a pontrendszert, sokkal több a szabálytalankodó, ledudálnak, gyorshajtanak, mit nekik elsõbbség, STOPtábla, vagy piros lámpa. Ha (ritka eset!) elkapja a rendõr, bevési a három pontot, "osztakkormivan".
Példa rá az a HVCS, aki Suzuki Wagon R+-al keresztezõdésbõl kihajtva (mellém, a szembesávba) üveghangon megelõzött. Kívánom, soha az életben ne legyen nagyobb sikerélménye.
a mai autósok csak akkor kapnak a fejükhöz, ha már közel járnak a limithez, akkor is elõbb a rendõrt keresik a szemükkel, csak utána a stopvonalat.
Vetítsük át a példát az itteni problémára: igaz, leírtátok, hgoy a három kisláma egyszerre is kiosztható, de ennek szvsz nem lesz nagy visszatartóereje. "Egy hülyét semmi sem feszélyez" /Jáksó/
A másik, hogy ezzel további gondok merülnének fel: olyanokat büntetnétek vele, aki igazából nem érdemli meg, pl. jószándékú, de netikett terén teljesen tapasztalatlan újregek, akik két napja regeltek valami számukra tényleg kilátástalan probléma megoldását keresve.
Szvsz ezzel nem a színvonal emelkedne, hanem az SG iránti (pillanat, telefon) érdeklõdés csökkenne.
De ez csak egy vélemény, ráadásul az enyém, ezért nem érdekes :-)
Esetleg egy javaslat: újregeknek tanulóidõ bevezetése, pl. az elsõ pár hónapban elnézõbbek vagytok velük, vagy a kislámák elévülnek egy idõ után (pl. egy hónapig nem rosszalkodik valaki, akkor éhen hal a kislámája - tamagochi rulez!)
Tényleg: a gumiban ugye ez nem lesz bevezetve? Pillanatok alatt kiürülne az esgé... (értsd: ott mindenki ökör, de ott ez a természetes)