A dirt-et a legtobben azonnal a legerosebb SprintCar-ral tesztelik (brutal aero es ~900HP), ami bizto jo lehet (nincs meg), de tuti erdemes(ebb) "alulrol" tesztelni, a natur gumibol csuszkalas jol "kiadja" az "erdekessegeket".
Jo lett a kulofele talajok (a belso "felszantott" melyebb, lazabb; az idealis ives letaposott kemenyebb; es kulso iveken a kevesbe letaposott, nyomvalyus, kiszort-darabosabb) erezhetosege es mukodese is, sajat hangokkal (gordules, csuszas, sodrodas).
Annyi idom/kedvem nem volt, hogy leteszteljen nulla realroad-rol a dirt-et, de a 3 kulonbozo tipusu reszen autozva, versenyben biztos tuti lehet a folyamatos valtozas.
Probaltam "rendesen" iven autozni, mi/mennyi a kulonbseg. A ket ingyenes, gyengebb autoval mukodik, de lassabb. A hajtas megtapad, tolja magat, de az elso kerekeket iven tartva, minimalis oldaltartassal (ami "beforditana" az autot a kanyarba) minimalisan tapad, folyamatosan megcsuszik. Ezert gyorsabb a durvabb oldaltartassal "zantani a foldet" es azzal "kormanyozni".
A ket erosebb autonal (nem probaltam), meg eleve az auto felepitese es az aero miatt se muodik az iven autozas. Lehetne olyat epiteni, de hat ez Amcsi sorozat, kozonsegnek, bulira, latvanyra; ez a cel, hogy korbe-korbe keresztbe csuszkaljanak:D