Plusz a fele-negyed akkora guminyomasok, es a nagyon speci asszimetrikus felepitmenyek es futomu geometriak (ha dirt-es auto). "Normal" autoval (pl. GT3) azert is erdemes kiprobalni, mert akkor csak a dirt talaj kulonbsege jon ki. Persze a "hasznalhatosaghoz" eremes kicsit atallitani: magasabb auto, puhabb gumik es felfuggesztes, nagyobb szarnyak es asszimetrikus beallitasok.
De ez meg tuti valtozni fog. Az iR is igazabol "betakat" szokott kiadni, csak veglegesnek "eladva" es kicsit hype-olva;) Mukodik, de valszeg me hianyzik tobb betervezett "mukodes". Pl. a lazabb reszeken oldal csuszaskor a kerekeknel "eltolt fold", ami nyomvalyusodik, oldaltart vagy hasonlo (talan benne van, nem tudom).
Valszeg ennek is kell a szokasos 6-12 honap, amig "valoban befejezik" es bekerul hozza minden "funkcio".