Amikor kipörögtek eléd ott meg se próbáltál fékezni amikor elindult abba az irányba amerre ki akartad kerülni.
Ezt többször írtam már itt, hogy mindig úgy kell versenyezni, hogy inkább veszíts pozíciót és kerüld el a baleseteket. Persze van amikor nem tudod kikerülni vagy a másik hülye. Pl minden pályán vannak olyan kanyarok ahol könnyű hibát véteni. Én akkor már direkt úgy készülök fejben, hogy merre lehet kerülni. Amikor már megcsúszik a csávó előttem akkor már el is veszem kicsit a gázt, hogy legyen több időm reagálni és esetleg kikerülni. Meg azt is lehet nézni, hogyha végig előtted ment a csávó mennyire bizonytalan a kanyarokba.
Ezeket összegezve kb lehet tudni mire számíts ha mögötte mész és esetleg meg akarod előzni. Lekörözéseknél is nagyon hasznos, hogy figyeled mit csinál az előtted lévő, milyen gyorsan éred utol és már előre megtervezed, hogy hol fogod tudni BIZTONSÁGOSAN megelőzni.
Nagyon sok mindent fejbe előre meg kell tervezni az aktuális pályán szerzett tapasztalataid alapján, hogy biztonságosan és felkészülten tudj menni egy ilyen mezőnybe ahol bármikor feltűnhet egy idióta aki nagyon aggresszívan (értsd: akár leszorít a pályáról) védekezik vagy támad, vagy csak nagyon bizonytalanul megy a pályán.