A szamolgatos reszevel mar nem lesz gond, azt fejlesztettek evekig (realroad):) A latvanyfejlesztes (DX11) mellett az volt a fontosabb, hogy lehessen napszakvaltas.
Persze, ez igy meg keves. Kellenek a "3D-s" felhok (bar az rF2 megoldasa jobb lenne), felho arnyekok, volumetrikus fenyek, fenyvaltas "effektek" ("bloom") stb.
Mikorra tervezik, nem tudom, de ez lehet meg akar 1-2 ev is, nem tudom hogy allnak vele:D Plusz ki kell ulniuk a gepfejleszteseket is, mert a jelenlegi elore generalt arnyekok utan, a teljesen dinamikus szamolgatas az mar izmosabb mutatvany;)
Eleg csak a most bevezetett dinamikus tukrozodesre gondolni, ami eleg sokat zabal.
Persze teljesen mas engine, de amikor sebesseg (fps) osszehasonlitasban az rF2 extra szarul szerepelt, azert ott volt a kulonbseg, hogy ott alap volt a dinamikus tukrozodes az autokon es palyakon (eso), a dinamikus napszakok (rendesen fold koordinatakkal, evszakokkal, magassag adatokkal), kezdetektol mukodik a realrod es hasonlok.
Mig az iR akkoriban lenyegeben semmit nem tudott (szep volt, de NR2003 szint);) Nem volt nehez gyorsabbnak lennie;D