Két fogalom keveredik itt össze! Amit a gyártók ráírnak a "dobozra" (1ms), az a Response Time, vagyis a válaszidő ami gyakorlatilag az az időtartam amíg egy pixel feketéből átvált fehérre, majd vissza feketére. (B2B). Van amelyik gyártó ugyanezt az értéket G2G-ben adja meg, tehát amíg szürkéből vált át fehérre és vissza szürkére. Az LCD technológia ezen a téren az OLED (VR kütyük) és a Plazma után kullog, de LCD-n belül is van némi eltérés. A TN panel valamivel jobb ebben mint az IPS panel, de itt sem szabad csak a számoknak hinni, mert ma már egy komolyabb IPS paneles monitor 6-8 ms-s válaszideje látványra kb azt tudja mint a TN panel 1 ms-s értéke. A számítási metódus is eltér, szóval a lényeg, hogy nem szabad a "dobozra" írt 1ms-re alapozni a vásárlást, mert az csak a parasztvakítás része a történetnek. LINK
Az input lag, vagyis a bemeneti késleltetés egy teljesen más történet. Ezt az értéket a gyártók jellemzően meg sem adják, ezek csak teszteknél derülnek ki. Részletesebben: LINK
VR esetén egyiktől sem kell tartani... a válaszidő (Response Time) az OLED panelből eredően kiváló, jobb mint bármelyik LCD (TN, IPS, VA) monitoré. Az input lag pedig szintén jobb mint bármelyik monitor esetében, hiszen VR alatt kiemelten fontos, hogy a beviteli késleltetés minimális legyen, mert ha az elvégzett mozdulatot később látjuk vissza a kijelzőn mint ahogy az a valóságban megtörtént, akkor jön VUK! :)
A frissítési frekvencia (hány Hz-s a monitor) pedig egy harmadik történet, semmi köze az előző kettőhöz.