Ne viccelj már... Ennyi erőből minden film és játék totálisan öngól marketing szempontból azért mert már akár 1 évvel a bemutató előtt is van róla kép és videóanyag? :D
Simán lehetne fokozni a hype-ot:
- most a héten bemutató az AI-ról Road-on, mikor hogy reagál, miért, hogyan reagálnak a gumikopásokra, balesetekre...
- jövhéten bemutató a napszakváltásról, arról, hogy ez miképpen függ össze az időjárással, hogy hogyan lehet beállítani, milyen lehetőségek, etc...
- ezt követő héten bemutató az AI-ról ovál pályákon, akkor, hogy hogyan néz ki az egész, hogy lehet és kell belőni, bajnokság, stb...stb...
És ezt csak nagyon felületesen írtam le, nyilván sokkal jobban ki lehetne fejteni az egészet, ezer szituációban be lehetne őket mutatni, sőt, a fejlesztés nehézségeiről is lehetne dumálni, kicsit insider módon...
Be lehetett volna mutatni az új, tuningolt UI-t, azt, hogy mi a "végső cél" vele, stb, stb...
Szerintem marketing szempontból az lett öngól, amit most csináltak, és ezt igazolja a dislikeok tömkelege. Jómagam 12 óra meló után húztam volna aludni, erre megvártam ezt a csodás anyagot, legközelebb nem fogom... Nevetséges volt.