Dinamikus idojaras mar regen van. legalabbis ugy dinamikus, hogy idojaras szerverrol tolti az adatokat, es ahhoz allitja be a palyat ("napszak", felhok, homersekletek, paratartalom es az alapjan kod). Csak eso es egyeb latvany nincs hozza.
Most a dinamukos napszakvaltas jon (ha jon, es nem talalnak bugot:P), ami (elvileg) az "idojarast" is lekezeli (felhok). Amik mozognak, valtoznak stb.
Az uj hang az uj API miatt erdekes (eredetileg FMod-ra kezdtek el), gyorsabb, jobb, HW-tamogatott stb. 5-6 eve csinalgatjak:D
Az utkozest/torest nem is siettetem, az valoban mindent erint. De azt sem most kezdtek, talan az is jovore ev kozepen/vegen megjohet.
Az esot a realroad (elvileg) tudja/kezeli, legalabbis elo van keszitve. Pl.: dirt resz vizes-szaraz resze es egyeb dinamikus valtozasok. De az lesz az utolso, ahoz kell a napszak, idojaras, uj gumi, latvany, es optimalizalt sebesseg a hangokkal, utkozesekkel, toresekkel.
Ok is tudjak, az esonek nagyobb a fustje mint a langja, de kell;D