Jaj, ne egyszerűsítsd már le... Csak ma két három olyan balesetem volt, amelyben harmadik vagy negyedik voltam szenvedő félként. tehát ketten koccannak mellettem, előttem és bumm. Elvenni a gázt? Haggyuk már. Fingani nincs ideje az embernek ilyenkor...
Amikor együtt a mezőny, akkor nem lehet ezt általában lereagálni. Ha kicsit szét van szakadva, csoportok alakultak ki, és látod messzi, hogy baleset van, akkor naná, hogy le kell lassítani, de ez is hülyeség, mert úgy is egyből sárga van és értelme sincs nyomni neki...
Mindig ezekkel a lelassításos hülyeségekkel jössz, amikor a durvább tömegbalesetek tömegben történnek, és a környezetükben lévő X autó szinte menthetetlen.
Ma az utolsó futamomon nem tudtam csak egy kört futni időmérőn. 10- helyről indultam, mondom nem is baj, hátha ott szerencsém lesz. Erre mit ad isten, egy lekörözött a célegyenesre ráfordító és a boxbejáratnál cikázott, látta, hogy jövünk, azt se tudta mit akar (tehát nem megforgás miatt, hanem szimplán józan ész nélkül maszatolt a pályán), próbáltam rá normálisan reagálni, erre csak arra ment, bumm telibekaptam... 4x... Teljesen jogos... :D
Azokat akik körhátrányban vannak és baleseteznek olyanokkal, akik versenyben vannak, nah azoknak simán adnék 8X-et legalább... Nem mondom, hogy a versenyben lévő, nem lekörözött nem lehet hülye, de elég kicsi az esélye, hogy ő egy lekörözöttel sz*patja tudatosan meg magát...
Ne csináljunk úgy, mintha apró módosításokkal nem lehetne normálisabbá tenni a rendszert...
Az pedig, hogy valaki magára vállalja a büntetést, pláne nem értem miért ne működhetne. Ez lehetne egy úgynevezett "Sorry" is, és azért a többiekre jellemző, hogy ma csak 5x szivattak meg nagyon jó helyről estem ki általában, és egyetlen egy bocsi sem érkezett...