Sztem könnyebb szimulátorokban elkerülni a baleseteket, pont azért mert viselkedik az autó, egy arcade autósjátékban megcsúszásnál túllépve a triggeren kugligolyó a helyzet, míg egy jó szimben tudsz valamit csinálni, illetve határon autózva is jobban érezni az autót.
De alapvetően én egy másik táborhoz tartozom, sztem tökre mindegy hogy egy szim mennyit számol, az a lényeg hogy hogyan teszi. Annak idején az rF2 Panoz-a gyakorlatilag nem volt autó...nem most volt, azóta már jobbá lett, de emlékszem az érzésre hogy ez mi a fszom miközben próbáltam vezetni. ..azt akkor is számolt ...valamit számolt legalábbis. az iRacing is volt ilyen, annak idején nekem a gumijával volt a legnagyobb bajom.
Szal nálam a lényeg hogy mi jön ki a végén, milyen érzés határon vezetni, milyen érzés a tapadásvesztés, a korrigálás, milyen a tehetetlenülés.
..ha sz@r akkor tök mindegy mennyit számol..teljesen feleslegesen számolja, max egyszer összeállhat, mert az nyilván nem baj hogy sok adatot kezel.
De egy agyonszervózott, telibepakolt vezetési segítségekkel rendelkező csicsa autó hiába számol annyi számot amennyi még nem is láttam, ...egy Lada viszont qva jó.
..és részemről a ligázás üt mindent, ha jó a liga..tök mindegy milyen rendszer van. :)