Az iR-t eredetileg egy szuper komoly szimnek, online rendszernek, E-sportnak, trening/edzo programnak szantak. Ezt a mar akkoriban is huzos elofizetessel es tartalom arakkal (akkoriban 149$ volt az elofizetes, bar a dollar is 145 Ft volt;)), es a sporting code-dal "tamogattak meg" (nyomatekositottak:D).
De aztan a fejlesztesek tempoja, a tartalmak mennyisege es igenyek egyre lazabbra vettek a dolgot. A sok-sok lazadas es ellenkezes ellenere szep lassan lettek egyeb kontrollerek, segitsegek, ghost stb. Aztan lesz egyszer AI is.
Es aztan, ki tudja mi van a hatterben, de total logikus huzas lenne (es/vagy szukseges), ha egyszer konzolokon is elerheto lenne. Azzal talan meg az arakat is le tudnak faragni felere/negyedere. Persze nem holnap vagy jovore, de a kovetkezo generacios konzolokon mar lazan beleferne. Mivel evekig, bitenkent reszelik a kodot, lazan benne van, hogy minden reszet mar eleve ugy farigcsaljak, hogy alkalmas legyen a "tobb platformos forditasra" es optimalizalasra.
A lenyeg: mig az elejen az ember az elkepzelt/reklamozott/hype-olt rendszerert fizetett es ahhoz tartotta magat; ma mar inkabb ugy kell hozzaaallni, hogy ez egy folyamtosan es profin fejlodo rendszer, mindenbol a legszimesebbet kihozva, non-stop, jo minosegu online (szerver) hatterrel, rengeteg es valtozatos futam lehetoseggel (az hogy mennyien vannak a szervereken, az most mas kerdes:P).
Lenyegeben fun race, csak komoly keretek koze agyazva;)