Az ovált ne keverjük ide, az külön műfaj. A porsche most csak az esport miatt megy. A global mazda a rookieknak van a PCC meg egy vicc. GT3, GTE, ezekbe lehet menni, meg ami épp aktuálisan agyrém szinten pörög, ami max 1-2 széria még. Ha megnézed hány road széria van és abból mennyiben van ember, akkor kijön a nagyon gyász valóság. Nyilván az iRacing a legnagyobb, de egy 8 órás csúcsra wordwide a 40 emberes Porsche már már halott. Az SRS fel se veszi a kesztyűt vele, mert egyrészt nagyon vékony a mezőny, másrészt ami van, annak is a 80%-a leves. Én visszatértem ligázni, mert ott legalább lehet normálisan menni. Ami carnage festival mostanában iRacingben van, az valami botrányos. A VLN-en olyanokat láttam, hogy a 4 órás versenyből össze tudtam volna vágni egy 1 órás crash videót. Teljesen elszabadult a pokol. Névről megmondom a verseny előtt, hogy ki fog lerendezni 2-3-4 embert... A legnagyobb baj azonban a botrányosan szar törésmodell. Ugyanis mindezek ellenére nagyon jókat lehetne versenyezni az iRacingben, ha a fejlesztők nem gondolnák azt, hogy egy rázókőtől felrobban a motor, vagy egy párhuzamos koccanástól kiszakad a futómű... Tehát nem elég, hogy nem tesznek már semmit a renitensek eltávolítása érdekében, még rá is játszanak a gyász törésmodellel, ami úgy 10x nagyobb sérülést regisztrál, mint kéne. Igaz ennek a szintén kiválónak nem nevezhető netkód az oka, mert összeragadnak az autók egymással, belelagolsz a falba egy kis kontaktnál is és azért vannak ilyen súlyos sérülések egy kocctól. Ha végig tudsz menni non kontaktba akkor jó, csak általában tesznek róla a Rodriguezek, hogy ne tudj :D