Szoftver iparban dolgozva azért tudom, hogy ez nem megy ilyen könnyen ahogyan ti itt gondoljátok. Nem non profit szervezetről beszélünk, a cégvezetés próbálja kihozni minimum befektetésből a fejlesztéseket, szóval nem lesz mindenre ember. Persze ez általában túlórához és kiégéshez vezet, ami miatt folyamatosan cserélődnek az emberek és ezek vetnek vissza évekkel egy projektet. Ez mellett pedig a IT szektorban szokás felelőtlen igéreteket tenni, hogy magadhoz csábitsd a vevőt. A mi cégünk is elad olyan dolgokat amik még csak papiron léteznek. Aztán majd a végén maximum nem kéri az ügyfél, de a fő szoftvert igen mert az működik.
Iracing-re nézve legtöbbször csak szöveges infó van, se egy videó se semmi, azaz lehet sokszor tényleg csak papiron létezik az a fejlesztés. Vagy esetleg pont az expert elvándorlása miatt egy új feature-nél a fejlesztés legvégén derül ki hogy kicsit bugos és azokat a hibákat ki se lehet rendesen javitani, mert bevisznek 3 másikat a rendszerbe és jöhet a cancel.
Az online részen továbbra is évekkel előrébb vannak mint a többiek. ACC esetében be lett jelentve a "Complete Rating and Matchmaking System" mint reklámfogás, aztán mikor felhozták hogy ez fényévekre van az iRacingtől azt mondták, hogy igazából ez nem is azt jelenti amit a vevők gondoltak.
De ha esetleg kész is van a fejlesztés akkor is érthető hogy miért húzzák ennyit. Ha ma kiadnák az új gumi modellt, az új ütközés modellt, az AI-t akkor mennyivel lenne több bevételük? Valószinűleg semennyivel. Lehet hogy sok fejlesztés már kész is van, ott van egy feature branchen, de mivel van folyamatos bevétel igy értelmetlen kiadni. Majd ha csökken kicsit akkor valamelyiket aktiválják és kész.