Hát kösz, de a motorral kapcsolatban nem értek egyet.
Egy jó grafikus motorral szebb is lehetne és jobban is futhatna + DLSS stb. Szóval az ilyen szintű leegyszerűsítését a dolgoknak én nem szeretem.
Igen, nagy meló, pénz, tudás, stb, ezt használják, ezt saját, ezzel dolgoznak, erre építettek, és egyébként sem csúnya a játék, meg egy jó engine önmagában nyilván semmit nem ér, de azért meg lehetne ezt csinálni.
Csak hát nincsenek rákényszerülve, fix, magas bevételek vannak, az AI miatt a tartalom is fogyhat, én is megveszek kb mindent is, és hát a konkurencia is gyenge. Pl kijött az új Nascar játék, és maradjunk annyiban, hogy egy bugos foshalmaz lett, tehát ha modern címmel akarunk nascarozni, akkor lényegében az iR maradt csak, és értem én, hogy az egyik az lazább, fun játék, a másik (ir) meg szim, de én pl. az iRacinget is csak funra használom, mondjuk azt viszont elég hardcore mód nyomom, gamepaddal, mert a bokámmal gondok vannak sajnos.
Ettől független majd meglátjuk mi lesz még, örülök az új tartalmaknak, de télen nagyobbat szoktak gurítani szerintem, remélem jó nagy javítást kapunk.
Az AI-t főleg Nascaron teszteltem, mentem 7 db egy órás futamot Infinity-ben, különböző pályákon, a gumi végre úgy kopik az AI-nál is mint nálam kb, persze ez rajtam is áll, de korrekt fasza az időmérős tempójuk, meg a futam is izgi, szóval elég jól van balanszírozva, pedig korábban az AI-t volt hogy belőttem időmérő alapján, aztán a futamon gyaláztam őket az első 5-10 kör után, amikor túl gyorsak voltak, aztán mintha megették volna a gumit, totál unalmas futam alakult ki... Szóval én maximálisan elégedett vagyok a fejlődés ezen ütemével, de persze mindenen is lehet még javítani... :D