Inkább az derül ki mint általában, hogy felszínes fél információk alapján jönnek a kőbevésett fals végkövetkeztetések. Ugye, ha képben lennél, akkor tudnád, hogy a DLSS-l párhuzamosan jött az FSR is, ami idézem: Added AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) support for all GPUs.
Igen a VR támogatás remek benne, mert az UI-tól kezdve minden használható normálisan VR-ban, vannak VR grafikai profilok, stb. Az, hogy homályos az mint említettem beállítás kérdése és nem, nem csak a render felbontástól függ, de ehhez ugye megint csak ismerni kéne azt amiről véleményt mondunk! :) A gépigényhez pedig annyit, hogy 1080Ti + Rift S párossal ASW-l High/Epic beállításon játszottam vele... de azért itt van egy 2 évvel ezelőtti állapot,
1440p, i5 6600K + 1070, High preset-n megvan a minimum 60 FPS versenyen!! Ezt baromi gépigényesnek nevezni finoman szólva is költői túlzás!
Ezzel én itt le is zárnám, mert csak annyit szerettem volna jelezni, hogy a valóságnak nem felel meg az állításod, azt viszont már rád bízom, hogy a továbbiakban a kapott információkkal mihez kezdesz! Ha szerinted ez lenne a büdös nagy hasalás, akkor áldásom rá és vedd úgy, hogy nem neked címeztem ezeket! ;)