Sajnos a kozeljovoben olyan szimulator nem lesz, amiben minden pozitiv dolgot osszehoznanak. Egyreszt koncepcio, masreszt penz, ember, ido. Pediga mai konfigokon, egy komolyan megirt fizika mellett, olyan lehetne a program mint a karacsonyfa;)
Mindegyik szimbe bele lehet kotni, es mindegyik problema - vagy inkabb hianyossag - visszavezetheto valamire.
LFS: jo regi engine, jo fizika/gumi alapokkal, folyamatosan barkacsolva, de mivel 1 emberes, liszensz nelkul, igy "csak" a szimulacio reszet tudjak piszklani.
ISI (rF, GTR es tarsai): ez sem mai engine, regi fizika/gumi szamitasokkal, az rF project (es a liszenszek: GTR, stb.) miatt lett az uj gepekgez, igenyekhez igazitva a boritas.
netKar: szinten 1 emberes hobby project, jo fizika/gumi alapokkal, elvetemult koritesben;) Tippem szerint, csak radumaltak, hogy legyen netKarPro is, mert nagy uzlet, aztan lett ami lett, olyan amilyen;)
"Papy": szerintem, mar Te is atlatod, hogy az eredeti NR engine-bol kiindulva, elsosorban a fizikat, a liszenszeket es a versenyszervezesi koriteseket eroltettek. Erre volt ido, penz, energia, es ilyen a koncepcio. Sajnos bizonyos valtoztatasok, bovitesek (animacio, napszak, idojaras, stb.) felett, olyan szinten kelllene belenyulni az engine-be, aminel mar nullarol megirni egyszerubb;) Foleg ha komolyan gondoljak a fizika es az online reszt is.
De ugyanez a panasz visszafele is ervenyes lehet;)
Ott van pl. a Codies engine-nel keszult cuccok (pl. GRID). Nagyon szep, latvanyos, hangulatos, stb., csak hat az autok kezelese..., az ismet olyan mint a koncepcio;) Pedig technikailag igen komolyan ossze van hegesztve, szimulatorokhoz hasonloan parameterek tucatjai, Pacejka gumi, stb. Raadasul ~10 evnyi tapasztalat a kornyezet- es alkatreszfizikaban, toresben, serulesben, kopasban, stb. Olyan tulajdonsagok, amiket szimulatorokban meg sokaig nem fogsz latni.