a csillagok a hajó osztályõt jelzik. a fél térképhez kell szint és akkor aktiválódik a sztori. a muskétások az átugrálás elõtt "gyengítik" meg az ellent (kevesebb hp-jük lesz). az élelem foglalja az egyik legtöbb helyet (a faáruk után). foglalni úgy tudsz ha van szabad tiszted. teleport nincs de ha az ellenséges sziget mellett - nem a fort közelében mert az lõ - ácsingózva nyomsz egy entert, ott lesz egy "sneak" opció. belopakodhatsz a városba. csak a tavernát tudod használni. és ha sokat mászkálsz a katonák mellet akkor lebukhatsz. morál igazából akkor számít ha a hajódat vezeti a tiszt. szimplán átmegy kalózba egy csata alatt és jól hátbatámad. ai béna. rendszeresen összeütköznek a hajók. a tisztek student képessége neki ad bónuszt. nem neked. a mentor az már elvileg adhat. a nemzeti küldetésekbõl már kilencet megcsináltam de 1000 gp fülé nem ment a salary. azt meg hajamra kenhetem...
ezeket gondoltam így ömlesztve megosztani veletek.