Mint azt néhány lelkes és segítõkész helyi fórumozó már unásig tudja, masszív felújítás alatt áll az 1992-es minden FPS-ek õsatyja, nevezetesen a "Wolfenstein 3D" és kiegészítõje, azaz a "Spear of Destiny". A felújítás természetesen a Half-Life 2 (EP1) Source motorjára íródik, épül és szépül. Egyetlen gond van csupán: egy embernek túl nagy falat (80 pálya, 5 alap-NPC és ~15 féle Boss-NPC) pláne úgy, hogy decemberre bõvül a család, így már nincs sok idõm a fejlesztésre. Tehát keresek a mod fejlesztéséhez és a fejlesztés majdani átvételéhez megbízható, magyar nyelvû kollégákat, akik a következõkben felsorolt feladatok ellátására szívesen vállalkoznának. A szaktudáson túl egyetlen apró feltétel van: ismerje kívülrõl-belülrõl az eredeti, feldolgozásra kerülõ játékot! A feladatok, valamint azok egyes részeinek jelenlegi állapota a következõ:
Kódolás
- NPC: Az NPC-k félig-meddig élnek, de még van bõven tennivaló. Semmi plusz elvárás nincs ahhoz képest, hogy lõjenek, üssenek a játékosra, ha az karnyújtásnyira van.
- Fegyverek: a fegyverek is mûködnek, de nincs szükség tárkapacitásra, azaz minden fegyverhez egyforma töltény dukál.
- HUD: még a HL2-t tükrözi, a felújítás állapota 0%
- Játékmenet: jelenleg csak Singe-Playerre készül a felújítás, de a végcél mindenképpen egy multis Wolfenstein, melynek mind a 80 pályája Cooperative modban végigtolható, valamint kiválasztásos alapon 20 db pálya szimpla Deathmatchen is játszható.
Modell-készítés
- alap-NPC: Guard, SS, Officer és Dog készen van, Undead a tervezõasztalon.
- fegyverek: kés még nincs, pisztoly és géppisztoly kész, minigunból közkívánatra új készül. Plusz elemként bekerül a német nyelesgránát, mely csakis a lelõtt katonáktól szerezhetõ néha be.
- játékos-modell multihoz: még nincs
Textúrázás
- Wolf-textúrák teljesen készek, a Spear többlet-textúrái készítés alatt vannak.
Pályakészítés
- 6-7 pálya már készen van, a maredék 73-74 már gyorsan elkészíthetõ az új eljárással: készült egy ún. "raktár" pálya, melybõl klónozással legfeljebb 3-4 óra alatt 100%-osan elkészíthetõ egy teljes pálya!
- megoldásra váró probléma a pályák közötti liftkapcsolós transzfer. A lift nem moccan, mindössze gombnyomásra betöltõdik az új pálya. Vannak titkos pályák is, ezért eleve NEM mûködik a Half-Life specifikus módszer (amikor a pálya "kilépési" pontja ugyanott van, mint a következõ pálya "belépési" pontja)
Hangok és zene
- Hangok: e téren nincs gyakorlatom, az állapot kõkeményen 0%
- Zene: ugyanaz mint a Hangok esetében. A cél az, hogy az eredeti midi-hangzás és hangulat tisztán, jópofán és kissé idétlenül legyen újrakreálva.
Akinek van kedve bekapcsolódni a fejlesztésbe, az hajítson pár sort privátban!moddb-es honlap