Igen, nekem is rengeteg ötletem van és simán fellehet használni meglévõ pályákat is vagy mások által letölthetõvé tett pályákat, néhol egy kis átalakítással, hogy illeszkedjen a játékmenetéhez.
A sztorinak nem kell túl bonyolultnak lennie, ahhoz hogy élvezetes legyen a játék. Remek példa a COD akárhányadik része. Szimplán izgalmas és változatos helyzeteket kell teremteni, jó scriptekkel fûszerezni.
1001 egyszerûen megvalósítható ötletem van csak annyira nem értek hozzá, h egyedül megcsináljam.
Pl. ott volt az Alien Woods féle kontroll mod. Tele volt saját modellekkel, pályákkal, még inventorit is programoztak bele. Le a kalappal a munkájuk elõtt, de szerintem túlbonyolították és több energiát feccöltek a részletekre, környezetre, mint magára a játékmenetre.
Nem is lett belõle semmi... sajnos.
Én úgy gondolom, h kellõ hozzáértéssel és jó ötletekkel, töredék annyi energiából lehet készíteni egy élvezetes játékot, mint átgondolatlanul.