Komoly gondom támadt, hátha erre téved valaki, aki segíteni tud:
Volt egy hibátlanul mûködõ, többször letesztelt pályám, amit a napokban bõvítettem újabb szobákkal.Munka közben idõnként leteszteltem a pályát és ha minden ok. volt, készítettem egy biztonsági másolatot.
Tegnap a régi pályarészen csináltam néhány kábelt(move_rop és keyframe_rope entityk-kel), letettem pár prop_physic-et, töröltem néhány decal textúrát, szóval semmi rendkívülit nem csináltam.
Lefuttattam a compilert, betöltötte a HL2-t, megjelent a konzol is, majd mikor a pályámat töltötte volna, Windows hibaüzenettel lefagyott az egész.A hibaüzenet az volt, hogy
"HL2.exe alkalmazáshiba, mivel az egyik memóriacím egy másik memóriacímen lévõ mûveletre hivatkozott, és az ott szereplõ READ utasítás nem hajtható végre"
Most jön a csavar: ha a hibás pályán "lekordonozom" az új területet, vagyis csak ezt alakíttatom át a compilerrel, semmi gond, minden mûködik.
Ugyanígy gond nélkül fut kordon nélkül is(!) a kb. 2 hetes biztonsági másolat is.
Vagyis: - nem lehet Windows hiba, mert akkor egyik pálya se futna.
- nem lehet az új terület hibája, mert akkor nem futna a kordon módban illetve nem futna a biztonsági mentésem se, amin már ott van az új terület
Félek, hogy valami bagatell hiba lesz az oka.Van valakinek tippje?