Egyrészt az, hogy nem tudsz választani szûkebb kézbesítési idõintervallumot, csak 9 és 17 óra közöttit - LOL.
Az, hogy elvileg 17h-ig kézbesítenek, de aznap este, mikor visszaadod a fileket és szeretnél újakat rendelni, sokszor még 21 órakor is "futárnál" a filmek státusza, ergo nem tudsz rendelni... LOL
Az, hogy múlt hét szerdán rendeltem 3 filmet, szombatra, a rendszer elfogadta, visszaigazolták meg minden, erre sem szombaton, sem vasárnap nem jött a futár (mindkét nap itthon voltam), míg az oldalon folyamatosan "futárnál" volt a kézbesítéshez írva... és mikor ma reggel néztem, eltûnt a rendelésem, mintha soha nem is lett volna - LOL.
Az külön LOL, hogy egy büdös mailt nem tudtak írni nekem, hogy "Bocs, futárhiány miatt (vagy mittudomén' miért :) ) nem tudjuk teljesíteni a rendelésedet, ne várd a filmeket", extra LOL.
Az, hogy az ügyfélszolgálatot nem lehet felhívni, mert vagy foglalt a vonal, vagy az összes ügyintézõ foglalt, és fé óra várakozás után sem veszi fel senki a telefont - LOL.
Az, hogy a panasz e-mailekre csak véletlenszerûen válaszolnak - LOL.
Szerintem ez a DVDrent is jellegzetesen magyar dologra sikeredett: az ötlet jó, csak nem sikerült mûködõképessé varázsolni.
Én tuti nem fogom meghosszabbítani az elõfizetésemet...