Lényegében ez így mind rendben is lenne, de az én véleményem annyiban eltér ettõl, hogy többen kérték a helyszínen is, hogy õk inkább rendesen elmennének a célig (köztük a Palik-Darázsi csapat is, de errõl pontosabban majd Palik László fog nyilatkozni gondolom, amikor már "elnyugodtak" kicsit a kedélyek), azonban ezt akkor nem lehetett, és utána meg az a bizonyos +10 óra büntetés a már akkor is meglévõ +2 órára. Számomra ez elképesztõ, és ebben az is benne van, hogy - média ferdítése ide vagy oda -, az én álláspontom az, hogy pont egy magyar embernek kellett elindítania ezt, s mindezt tudatában annak, hogy a magyar autós, és kamionos egység egy kiemelkedõ eredmény megtartásáért küzd. Persze, az rendben is van, hogy õk nem mondták, hogy ennyi, és ennyi plusz legyen, na de akkor is. Valahol ez mégiscsak egy igen furcsa emberi mentalitást tükröz számomra. Az meg már egy másik kérdés, hogy a szervezõk minként számolhatták ki még ezt a +10 órát, eszement egy "szervezés". Engem elkeserített ez az egész, pedig nagyon figyeltem a történéseket idén.