Az,hogy Dél-Amerikába vitték az bizony üzlet volt, nem is kicsi.
Wolksvagen Tarek,mond ez a név valamit?
A wv nyitott Dél-Amerikában és kellett a termék népszerûsítése.
Így a helyszínváltozást meg is indokoltuk.
A dolog másik oldala pedig megint a pénz.
Iszonyatos pénzbe kerül ezen a versenyen részt venni,a költségek kb:
30 milla amatõr kategóriában,értsd: csak versenyautó semmiféle háttér,se szervíz se alkatrész.
100 milla körül ha fél amatõrként mész értsd:valakitõl bérelsz helyet a cuccaidnak a kamionján, a 2 szerelõd meg jön egy pick-uppal.
Félprofiként beleszaladhatsz a 200 millába itt már van egy két szervízkamion,esetleg egy T4 versenyben ami támogat.
A csapatnak nevezési díj repülõjegy,szállás,ellátás,üzemanyag,ezek iszonyatos pénzek ám!
Ez pedig maga után vonja ,hogy mi a francért akarsz te ennyi pénzt elkölteni ha már az elindulás pillanatában biztos hogy az elsõ 10 ben nem lehetsz.
Íratlan törvény:Dakart csak gyári autó nyerhet és csak diesel.
Ezt szegény Shlesser bácsinak konkrétan az arcába vágták,át is ment gyorsan az Afrika race be:D
Az emlékezetes Palik kontra Szalay balhé is épp emiatt robbant ki csak Laci nem igazán értette,és szépen felfújta.Mondjuk nem is indulhat többet a büdös életben Dakaron.
Ott konkrétan a Mitsu közölte,hogy márpedig olyan nincs, hogy gyári Mitsu ne végezzen az elején ezért gyk. módosították a szabályokat.
A gyári csapatok költségvetését pedig le sem merem írni,gyakorlatilag minden nap új autót építenek nincs olyan ,hogy kicsit lóg had menjen még egy napot:D
Kopó mozgó alkatrészt minden szakasz után cserélnek ha jó ha nem jó.
A paraszt meg veszi az x3ast mer az nyert a Dakaron is
Pedig köze nincs egymásoz a 2 gépnek,kivéve a lámpákat a szélvédõt és a kormánykapcsolót