Kis ízelítõ a tegnapi szakasz nehézségeibõl. Kis Sándorék elõször csak egy sima defektet kaptak, másodszor 140-es tempónál egy balkanyarban elhalálozott a jobb hátsó kerék és tartozékai. Valahogy összerakták és kímélõ tempóban (már amennyire itt kímélni lehet bármit is) haladtak be a célba. Szalay Balázséknak idén a kormányszervó az az alkatrész, amely állandóan tönkremegy. Ma is ez történt velük, Szalay duplán szenvedett, hiszen még tagnapelõtt megsérült a hüvelykujja és azóta csak dagad. Liszi László tartott a kövektõl, még mindig tartalékol, noha az autó többet is tudna, van benne erõ, még új benne szinte minden. Navigátora, Tóth Dénes betegséggel küszködik. Kristófék még tegnapelõtt estek bele egy árokba, ami után szinte a teljes futómû cserére szorult. Varga Ákost a tankolásnál lelocsolták benzinnel, így az ülése mellett a csizmájába is került belõle, egész úton égette a lábát. A keze is fáj neki, csak kevéssel a verseny kezdete elõtt vették le a gipszet két ujjáról. Kátai Péter önzetlenül megállt segíteni egy versenyzõtársának. Sok idõt veszített ezzel is, de igazán akkor lehetett ideges, amikor csatlakozott egy csoporthoz, akik elnavigálták magukat és mentek egy jó nagy kört a sivatagban. Szobiék szintén még tegnapelõtt kényszerültek szerelésre, amikor egy ugrató után ölükbe hullott a MAN mûszerfala.