Nyomta egy picit ma,felhúztam magam,ilyen jól még nemmentem Daytonában,felváltva vezettünk az élen 3-4-en.Próbáltam tartani,meg vigyázni ne legyen semmi gond 20 körös versenyt mentem,de úgylátszik az autómnak sok volt,mert a 16.ban egyszerûen elfogyott a szusz.Próbáltam,de egyre aggresszívebebk lettek,picit megkoccoltak,aztán gondoltam na majd most,kibújtam,és ahelyett hogy gyorsult volna,lassult a gép.Végülis egy kis koccanás,és egy mögöttemhaladó okozta vesztem.azthiszem leveszem 10%-ra addig kibírja a hajtást.Érsekes hogy így versenyben ott elõl másfél mp-vel jobbat mentem mint valaha.Igaz meg is lett az eredménye.:-)Nagyon jól lehet szélárnyékban autózni,jól érzékelhetõ hogy nincs ellenállás,amint kibújtam csak úgy esett vissza a sebesség,na persze az autót mégjobban bekellene állítani,de ami most van,nagynehezen sikerült,hogy viszonylag gyorsuljon is,meg azért menjen,bírjam tartani a képést az élenjárókkal.
Truckban, a Dodge stadium az teljeen kikészítette,ptt 15 kör után már a gumim fullraelkopott,hiába próbáltam spórolni.
viszont csak kipróbáltam pár pályát,egyébként a valóságban a Loewe pályát komálom,ott nagy versenyek vannak,és lám én is edzésen 3mp-t vertem a mezõnyre.A sebesség tekintetében egyértelmû a Talladega a legjobb,ottaztán amit bír az ember,vagyis a gép.