Az elsõ ponttal még egyet tudok érteni, szinte 100%-ig.
Másodikkal már kevésbé. Spielbergnek ugyanis NINCS rossz filmje. Ebben a pontban tehát minden további tárgytalan.
Nem biztos, hogy EGYEDÜL NEKIK jutott eszükbe felrobbantani a lépegetõt, de mivel Ray és kedves családja történetét követheti a nézõ figyelemmel, ezért nyilván azt láthattuk, ahogy õk menekültek meg a tripod elõl.
És mibõl gondolja a kedves hozzászóló, hogy csak nekik van mûködõ négykerekûjük? Ezt sem tudhatjuk.
Szerintem a hullák látványa így is sokkoló, és kétlem, hogy kevesebben röhögtek volna, ha már akkor ott úsznak a vizen, mikor a kislány odaér.
a-rész, ez szerintem másnak is szemet szúrt, többek között nekem is (TÁNYÉR A FALON még ugyanennél a jelenetnél:D), de nincs film bakik nélkül. Tökéletes, olyan nem létezik, csak a kultúrsznob barmok képzelik azt. Legalábbis arra vágynak, de õk is tudják, hogy NINCS, ahogy Spielbergtõl rossz film sincs.
b, nem csak õk élik túl, de mivel õk a fõszereplõk , és a nézõ õket követi figyelemmel az egész film alatt (hiszen ez róluk szól, nem holmi világvégérõl, könyörgöm, szakadjunk már el a sok buta akció-katasztrófafilmtõl)
A várakozó család nekem is kicsit giccsesnek tûnt, de ennyit megengedhettek. Talán ez az egy kivetnivaló van a filmben (Róbert rejtélyes megmenekülését beleértve), na meg a TÁNYÉR A FALON:D
Ezt a filmet nem érdemes, sõt fölösleges összevetni a Schindler listájával. Az a maga nemében zseniális, utánozhatatlan és egyedi. Egyébként pedig köze nincsen ehhez.