Ez akkor csinálja, ha a kimenõ levelek kiszolgálója (az internetszolgáltatód SMTP-szervere) hitelesítést igényel. Meg kell adnod a (szolgáltatódtól kapott emailcímhez tartozó) felhasználónevet és jelszavat, csak akkor tudsz levelet küldeni. Eszközök / Postafiókok beállításai, baloldalt legalul Levélküldõ kiszolgáló (SMTP), kijelölöd, aztán Szerkesztés gomb. Pipáld ki, hogy "Azonosító és jelszó használata", és add meg a felhasználónevedet, ami ahhoz a mailfiókhoz tartozik, amit a szolgáltatódtól kaptál. Utána, amikor majd megpróbálsz levelet küldeni, kérni fogja az ehhez tartozó jelszót is (ezt meg lehet majd vele jegyeztetni).
Nekünk épp a héten volt ilyen a cégnél, mert kedvenc szolgáltatónknál, a volt Emitelnél a hét elejétõl már csak a t-online-os szerverek élnek, és persze nem volt elég átírni az SMTP-t t-online-osra, hanem kellett hozzá az azonosító és jelszó is. (Az volt benne a legviccesebb, hogy már legalább három éve nem használtuk az emiteles mailcímeket, és senki nem tudta az azonosítókat, a T-Online meg nem küldte ki. Meg persze az új ügyfélszámunkat meg PIN-kódunkat sem, ami nélkül lehetetlen náluk bármit elintézni...)