amikor felvillantak az elektromos nyalábol,akkor kell indulni,és amikor visszafele jönnek,akkor nem 1 helyben kell állni,és ugrani,hanem szépen ahogy jön,ti ugy fussatok szembe vele,és ugrás,és máris nincs gond...
grafikailag nincs topon,ez tuti... de azért még belefér :)
de ahhoz képest,h a D3 + HL2 -t istenitik,erre a kövit tudom irni:
D3: unalmas, monoton, csak annak ijesztõ,akinek klausztrofobiája,és 35ezres nvidiás 3D-s szemüvege van :)
HL2: enyhén elunja az ember,amikor a kocsival kell mászkálnia,ráadásul vannak tök monoton részek,de azé nem rossz
Area 51: megvan benne az az apro tulajdonság,ami le tud kötni :) bár nekem nem jön be a GTA SA (legalábbis az eddig eltöltött játékidõ alapján nem jön be),de ez tetszik... talán azért,mert eddig utáltam a csapat-taktikai játékokat (lásd: gagyi 2. VH-s szutykok - pl. CoD SinglePlayer),DE (!!!) persze ebben nem tetszik,h csak akkor szabadulok meg 1 csapattársamtol,ha jön a video,és letépik a fejét,vagy megfertõzõdik,vagy ilyesmi... attol mé nem kampecul meg,ha 2 maroknyi shotgunnal fejbecsûröm hátulrol???
jo,jo,tudom,h csunyácska,meghogy mé hasonlitom az "isten-játékokhoz"
hát azé hasonlitom,mer az "istenek" nem tudtak csinálni olyat,ami lekötne... azokat 2 nap után eluntam :) nahh,majd végigtolom õket,amikor 10 év mulva rámjön a nosztalgia,és kivi vok,h az akkori gépemen szaggat-e még a D3,vagy a HL2 :) (bár a HL2 most se csinál ilyen csunyaságot) :)
asszem a 2 kezes fegyverezés az,ami ennyire megfogott ebben az areában :)
nem tom,h mé nem jut eszébe ilyesmi a valve-nek,vagy az ID-nek...
mondjuk ezt még annyival spékelhették volna,ha AVP1 szinten folyamatosan jönnének az "alienek" + a hibridek,és nem csak 2-3-4 (néha 10) hullámban jönnének,aztán amig keresek 1 utat a gombhoz,addig meg csak egyesével...