sztem egy autos játék ne arrol szoljon, h oda se kelljen figyelni merre, hova mész ... flatoutban ha nekimentél a betonfalnak, akkor a kocsidat hazavágtad. a második részben az egész betonkerités 50 méterrel repült arrébb, hát ez szvsz nagyon gagyi.
elsõ részben odamentem az ellen mellé, meglõktem és élvezettel figyeltem, ahogy szarrázuzza magát. fo2-ben mellémegyek, belököm és a kocsijával szétzuz mindent, szinte nincs sehol semmmi, amihez oda lehetne kenni. de ha ez sikerül is, 15mp után ujra a nyomodban van, nem hat rá SEMMI...
a tul sok nitrotol monoton let a játék, folyamatosan kell nitroznod, mert anélkül esélyed sincs. igy a nitro nem extra segitség lett, hanem egy alap dolog. ez megint gagyi.
de mondom, a fo2 a sok béna játékosnak készült, akik az elsõben képtelenek voltak a sikerélményre ;) minden területen könnyitették, az volt a cél, a lámák is azt érezzék h õk a derby királyok...
nagyon sokat multiztam az elsõ résszel, a másodikban a sok nitro miatt soxor nagyon szétszakad a mezõny :(