Ahogy az x86 is szépen egyre följebb nyomult a szerver piacon, ugy ha elterjed ez a párhuzamos technológia, lehet hogy jobban megéri majd egy viszonylag olcsó cell alapú többprocesszoros szerver(szerû) számítógép alkalmazása ott ahol eddig egy db pár procis szervereket alkalmaztak.
Más:
A PS2-vel a Sony szerintem nagyobb fába vágta a fejszéjét, mint amekkorák voltak a képességei/lehetõségei. Erre aztán rá is jöttek.
Idõben kapcsoltak, ha széles körben kiadnak egy olyan oprendszert a gépre, ami teljes egészében a júzer kezébe adja az erõforrásokat, akkor lehet, hogy annyira elwarezosodik a piac, hogy elbukják a konzol üzletet.
Én mondjuk anyáztam is õket eleget, mert hogy azért is vettem PS2-t, mert hómkampjúternek akartam használni.
Más:
Na most az, hogy mekkora egy jelenlegi átlagos PC teljesítménye, meg mi az amit ebbõl a progik kihasználnak az két dolog!
Átlagos ofiszos/netes alkalmazásokban egy 300MHz-es meg egy 3GHz-es, megfelelõ rammal ellátott x86-os gép között csak leheletnyi különbség van!
Multimédiában a dolog egy kicsit bonyisabb, ott olyan 700MHz lehet egy választó vonal.
Otthoni felhasználásra csak a játékok követelik meg a mai pc-k brutál teljesítnményét, de a progikban alaklamazott technológia is átlag 4-5 évvel van lemaradva a hardver mögött!! A kvék3 motort még mindíg licenszelik új gámékhoz!!!!!
Ebbõl az egészbõl csak azt akarom kihozni, hogy nem kizárt, hogy azért van létjogosultsága egy cell procira írt PC emunak. Igaz hogy játékokat a fentiek figyelembevételével sem lesz képes megfelelõen futtatni, de arra ottlesznek a sajátok.