a volántól vándorolnak át hozzánk az emberek mert ott még rosszabb a helyzet. Minap beszéltem egy nemzetközis volánossal, hasonló a keresete, mint a helyközieknek vagy a távolságiaknak. Ez a szégyen! Kimegy külföldre 4 napra, ebbõl 2 õt nem vezet és arra kap napi 1800 ft-ot. A másik 2 napra meg 5-6000 ft-ot.
Ezzel szemben nyílt titok, hogy a helyközisek is meg a távolságisok is játszanak az üzemanyaggal meg a jeggyel. Így ha az õk átlag 60-70 eHUF-os fizujukat nézzük jó esetben fel tudják tornázni a havi bevételeiket 80-90 eHUF-ra. És hozzáteszem egy lebukás és söprés a cégtõl. Dehát magyarember azzal játszik amivel tud.
Buszrongálás:
Naná, hogy nem a metró szívja meg mert adnak a buszosok különjáratot a Fradi meccsek idejére. 100-200 mill HUF-ba kerül 1-1 fradimeccs a BKV-nak. (egy új volvó most 64mHUF)
Érdekesség képpen egy buszos hibájából elkövetett hülyeség eredménye:
Megállóban rácsorgott az elõttelévõre (mindkettõ volvo) és megcsúszott az amúgy jó elgondolásból származó de szarul kivitelezett viakolor kövön.
A busz elején a sérülések:
szélvédõ berepedt, homlokfal benyomódott és letört a 2 ablaktörlõ lapát csonk.
A kár 1.5mHUF!!!
Szerinted be tudják hajtani a sofõrön?
Nem!
Viszont megpróbálják mert százalékosan tõle is levonnak (jogosan).
Viakolor:
Nyugaton kitalálták, hogy jó aládolgozással ha leteszik a megállóba akkor a leesett esõt szinte azonnal beszívja és elnyeli a föld. A magyarok kitalálták, hogy faszság és aládolgoztak betonnal.
Eredmény=kurvára nem szív be semmit de a rajta igenjól megálló kosz frankó szappanréteget eredményez...
Buszmegálló:
A volvók 18 m hosszúak. MaO-n a kresz szerint a buszmegálló tábla után 5, elõtte meg 15 métert kell szabadonhagyni. Álljon be az akinek 8 anyja van...
Ráadásul megsaccolva is rémisztõ eredményt kapok ha azt nézem mennyi buszmegállót hagynak szabadon...
Ha meg belegondolok kinek a dolga ezeket a rendeleteket jóváhagyi (fõv. önko.) és kinek a tulajdonában van a BKV RT (fõv. önko.) akkor ökölbeszorul a kezem.
Norvégiában DUPLACSUKLÓS (!!!) 24 m-es (!!!) buszok is közlekednek!
Szerinted mennyi hely kell beállni vele a megállóba?
Csak õk megoldották: 56 m-t kötelezõ szabadonhagyni!
Buszsáv vs. kerékpáros:
Nem akarok vallási dolgokba belemenni, de tudja mindenki, hogy a szadesz kikkel van tele. Aba Botond is egy igazi echte Nílusparti székelymagyar. De az biztos, hogy a média az Õ kezükben van. Meglep ha azt mondom, hogy át akarja venni a Magyar Közlekedésfelügyelet a Nyugati rendszert, miszerint ha jelzõtábla engedélyezi a kerékpárosok mehetnek a buszsávban?
(a hír igaz de nem merik bevezetni mintahogy azt sem, hogy egyirányú utcából kell számítani szembejövõ menetrendszerint közlekedõ autóbusszal és kerékpárossal, ha a kiegészítõ tábla ott van)
Csakhogy a hír nem így látott napvilágot!!
"Közlekedhetnek a biciklisek a buszsávban!!!" ezt harsogta a média!!!
Csakhogy egyetlenegy kiegészítõ tábla sem került ki mivel a magyar társadalom nem érett meg ennek bevezetésére. Értelemszerû, ezentúl jobbkezes utcákon balra is be kell nézni!
Akkor most próbáld megmagyarázni a biciklisnek, hogy húzzon ki a buszsávból...
Merthogy a téves tájékoztatást elfelejtették korrigálni.
Viszont mehet a buszsávban UTAST SZÁLLÍTÓ (!!!) taxi és ha hiszed ha nem a halottaskocsi!!!
"Rácsuktam az ajtót!!!"
Röviden: az ajtócsukási késedelem min 2 sec. Ezzel meg kellene próbálni, hogy kit lehet odacsukni az ajtóhoz. Más kérdés az, hogy a kedves utas indokot kreál ha beteszi a csomagját maga elõtt tartva a záródó ajtók közé. (pedig a felszállás az indításjelzõ megszólalása után TILOS!!!)
Barátom, ha hiszed ha nem. A a 2. gyerekével terhes anya futólépésben dobta a babakocsit a benne ülõ gyerekkel együtt a záródó ajtók közé!!!
Azt hittem gutaütést kapok.
Szerinted ki volt a szar meg a szemét?
Perszehogy én! Hiszen a buszt merõlegesen futólépésben megközelítõ nõt én nem vettem idõben észre a tükörbõl amiben hátrafelé kell látni nem oldalra.
#RelakS:
Valahogy ez a jármûvásárlás nem nagyon megy a BKV RT-nek.
A volvok sokkal drágábbak voltak mind a már jól bevált RÁBA rendszerûek. (magyar munkaerõ).
A villamossal is ugyanez a helyzet.
Én mondom ez egész másról szól...
Aba Botond 20mHUF-os gázsija csupán csepp a tengerben a 10 mrdHUF-os görgetett adósságból.
"Nyanyákról" érdekes történet:
Villamosmegállóban álldigál a delikvens és megáll elõtte a tuja. Felszállás után kicsit morgolódva bekiabál a vezetõfülkébe:
Azért állhatott volna közelebb is a járdához!!!
kész röhely...
Ma reggel a rádióban a bemondó mondja:
"A 8. kerületben a Fiumei úton egy villamos elütött egy autót akinek a vezetõje a helyszínen életét vesztette. A vizsgálatokból kiderült, hogy a karambol elkerülhetetlen volt és az autós hibájából következett be. A villamosvezetõnek nem sikerült az autó útjából kitérni..."
Azt hittem megfulladok a röhögéstõl...
Talán pároslábbal taposva kellett volna nyomatékot adni a megasságkormánynak és átugratnia a csekély 40 tonnával az autó fölött!
Ha 600 buszvezetõ azt mondja, hogy nem dolgozik és sztrájkol akkor a következõk a gondok:
Ennyi buszvezetõ elvesztését nem bíná ki a cég.
Ennyi buszvezetõ utcára kerülése után kb a 10% a találna megélhetést az elkövetkezendõ fél éven belül.
Tehát csak egy mód van a jogaik érvényesítésére, a sztrájk.
Valamint drága barátom térjünk vissza a létminimumra.
Ez ha hiszed ha nem öszetett dolog, miszerint elhiheted, hogy az értéket a vidékiek (értsd nem fõvárosiak) fizetése lehúzza. Tehát a budapesti lakos fizetése akár többszöröse is a vidéken élõ embertársaik fizujához képest. Tudom mert Anyám Békés-i Apám meg Jászság-i volt. De akkor kérdem én: Vas megyében egy magamfajta fiatal miért csak 1/4 annyit (!!!) fizet az autó biztosítására mint egy pesti lakos? Õ neki miért éri meg átjárni a határon túlra üzemanyagért?
Mindazonáltal biztos lehetsz benne, hogy ha lesz én ott leszek a tüntetésen amit a nyugdíjasok a nyugdíjemelés miatt szerveznek, mert egynémelyiknek olyan kevés a nyugdíja, hogy tisztességesen éhendögleni sem lehet belõle...