A hajón még úgy ahogy lehet lopakodni, sõt második végigjátszásnál még élveztem. De ahogy bolygót érünk átmegy monoton lövöldözésbe és még a pályadizájn sem az igazi. Max úgy lehetett volna jó az a rész hogy Riddick megszökik a hajóról és azon a bolygón földet érve a városban szabad mászkálás lett volna, és lehetett volna küldiket felvenni, NPC-kel csevegni stb. És utána már belefért volna egy lövöldözés rész is. De így sajna mindig annál a résznél megy el a kedvem.
Amúgy nem tud valaki egy olyan modot ami az eredeti zenéket teszi be az athena-s butcher bay-be? Mert az EFBB soundtrackja annyira etalon nálam (sõt az egész játék) hogy a dark athena-s butcher baybõl nagyon hiányzik. Ugyan azok a zenék vannak mint az eredetiben csak mixelve, gyengébben szólnak és az olyan semmilyen. Néha azt veszem észre hogy az EFBB action soundtrackját fütyürészem XD
Egyébként remélem hogy dolgoznak egy folytatáson. Mert sajna ez a játék bukott. A rajongók (mint én is) egy ugyan olyan hangulatú, játékmenetû játékot vártak mint az EFBB. Sajna ez nem jött össze, a rajongók húzták a szájukat az AODA után , pedig az esély megvolt hogy sikeres játék legyen. Csak hát a készítõk egy tucat fps-t faragtak Riddickbõl. Pedig az EFBB-t 50 emberbõl 47 egy nagyszerû, kitûnõ játéknak tartja.